KONKURSI

KONKURSI

Postanite dio uspješnog tima
ASA OSIGURANJE d.d. je domaće osiguravajuće društvo koje je počelo sa radom u oktobru 2007. godine. U relativno kratkom periodu svog postojanja izraslo je u respektabilnu osiguravajuću kuću sa značajnim poslovnim rezultatima i rasprostranjenom mrežom od 12 filijala u glavnim ekonomskim centrima kao što su Sarajevo, Zenica, Tuzla, Mostar, Travnik, Bihać, Goražde, Banja Luka, Prijedor, Bijeljina, Doboj i Istočno Sarajevo, te više od 50 prodajnih mjesta širom BiH. Jedna od osnovnih komparativnih prednosti ASA OSIGURANJA je brzina obrade i isplate odštetnih zahtjeva gdje prema zvaničnim dostupnim podacima, u protekle četiri godine, zadržava lidersku poziciju. Društvo je usmjereno ka intenzivnom unapređenju svojih ljudskih resursa. Kontinuiranim edukacijama i učešćem u različitim projektima, omogućava se zaposlenicima razvoj u njihovim profesionalnim oblastima i daje mogućnost internog napredovanja. ASA OSIGURANJE u svojoj ponudi ima kompletnu paletu proizvoda neživotnog osiguranja – osiguranje osoba, vozila i imovine sa preko 80.000 klijenata.

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

 

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

 

 

 

Glavne odgovornosti i zadaci:

Priprema poslovnog godišnjeg plana iz oblasti upravljanje ljudskim resursima u saradnji sa odgovornim rukovodiocima;
Administriranje baze podataka zaposlenika u HRIS (HR informacioni sistem) koje podrazumijeva blagovremeno unošenje podataka, korekciju istih i pripremu izvještaja.
U skladu sa propisanom zakonskom regulativom, prijava/odjava zaposlenika na poreskoj upravi i zdravstvenom;
Odlaganje obavezne dokumentacije neophodne za zaključivanje radnog odnosa u personalne dosjee, a u skladu sa zakonskom regulativom i Procedurom zapošljavanja;
Čuvanje i ažuriranje personalnih dosijea zaposlenika;
Priprema ugovora o radu, rješenja i potvrda koje se odnose na radni odnos;
Priprema rješenja za godišnje odmore, kao i pripremanje izvještaja o iskorištenosti istih.
Poštivanje i implementacija svih internih propisa i procedura, kao i zakonske regulative;
Priprema oglasa za zapošljavanje. Prikupljanje ponuda za objavu i emitovanje oglasa od strane potencijalnih dobavljača i odabir najprihvatljivijih ponuda imajući u vidu analize gledanosti i tiraža;
Sakupljanje prijava za zapošljavanje, selekcija i intervjuisanje kandidata za zapošljavanje;
Ažuriranje baze aplikanata i pripremanje izvještaja;
Priprema alata za ocjenu sposobnosti, vještina i znanja zaposlenih i aplikanata (psihometrijska testiranja, centri za procjenu, matrice vještina …);
Učešće na sajmovima zapošljavanja, kao i na sličnim događanjima gdje se promovira imidž „poželjnog poslodavca“;
Saradnja sa univerzitetima, zavodima za zapošljavanje, uslužnim zadrugama i drugim institucijama sa kojima se može uspostaviti odnos radi kreiranja baze potencijalnih kandidata;
Priprema procedura koje se odnose na upravljanje ljudskim resursima i odgovornost za implementaciju istih;
Obavljanje izlaznih intervjua sa zaposlenicima koji napuštaju Društvo i priprema kvartalnih i godišnjih izvještaja;
Priprema i provođenje upitnika o zadovoljstvu zaposlenika, analiza rezultata i predlaganje korektivnih akcija;
Pripremanje i implementacija procedure o integraciji i osposobljavanju novih zaposlenika;
Kreiranje i dosljedno sprovođenje sistema za efektivnu komunikaciju i odnose sa zaposlenima, u smislu pripreme priručnika, EOB itd.;
Izrađuje izvještaje i analize za poslovodstvo u funkciji donošenja poslovnih odluka.
Sarađuje i komunicira s drugim organizacijskim jedinicama u pogledu razmjene poslovnih informacija.
Obavlja druge poslove prema nalogu nadređenog.

Uslovi koje kandidati treba da ispunjavaju:

Studenti završen godine filozofskog fakulteta, smjer psihologija;
Spremnost na fleksibilno radno vrijeme i timski rad;
Odlične organizacijske sposobnosti;
Izražena sistematičnost i analitičnost u radu;
Aktivno znanje engleskog jezika;
Odlično poznavanje rada na računaru;

Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač;

Konkurs je otvoren do 20.11.2019.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

 

Više informacija možete pronaći putem linka.

Više informacija možete pronaći putem linka.

Više informacija možete pronaći putem linka.

Više informacija možete dobiti putem besplatnog info telefona

080 02 02 09